In een Peugeot 5008

16 augustus 2019

Opmerkzame bezoekers van onze website hebben het zich misschien al afgevraagd: waarom staat sinds kort het logo van Peugeot in het sponsoroverzicht? Het antwoord is even leuk als simpel: Peugeot Nederland werd door een goede relatie van ons getipt over Ogenschijnlijk Zorgeloos. Op de voor de hand liggende vraag of er qua vervoer misschien iets viel te regelen kwam meteen een positief antwoord.

We gaan!

03 augustus 2019

Het streefbedrag van 25.000 euro is nog niet helemaal binnen, maar eind juli moesten we de knoop doorhakken. En ja, we gaan! Zaterdag 24 augustus a.s. vertrekken we - na een uitzwaaiontbijt bij Brick - naar Italië. Met de auto, naar Apricale. Een prachtig dorpje, op zo'n 15 minuten van San Remo.

Die 500 euro investeer ik graag!

17 juli 2019

Goed nieuws, Maurice van den Bosch heeft namens Olympia Uitzendbureau Haarlem 500 euro geïnvesteerd. “Olympia geeft werk betekenis. Wij helpen kandidaten bij het vinden van een baan waar ze echt blij van worden. Dat gaat om zingeving, naar jezelf kijken. Dat is ook waarom Ogenschijnlijk Zorgeloos mij meteen aansprak.” 

Bulls Eye!

10 juli 2019

Bulls Eye! Zo voelde het gesprek met Floris Venneman van Bureauvijftig. Hij is enthousiast over ons project én beschikt via zijn bureau over een panel met mensen van onze leeftijd, ruim 6.000 50-plussers; bij de doelgroep passende adverteerders én de kanalen om met die doelgroep te communiceren. Nu - tijdens het crowdfunden - en straks, als de documentaire klaar is. Het klinkt veelbelovend...

Geweldig, Rick en Nick!

26 juni 2019

Plus Rebel. Nick schrijft het met een lach op zijn gezicht in de rechterbovenhoek van zijn notitieblaadje. Met daaronder geschreven, het aanbod van restaurant Brick: Een geheel verzorgd uitzwaaiontbijt op zaterdagochtend 24 augustus. Inderdaad, de vertrekdatum van onze reis naar Italië. Geweldig, Rick en Nick!

Niet tien, maar twee

12 juni 2019

“Leuk, maar wat moet ik nou met tien kaartjes?” Een veelgehoorde reactie en daarom hebben we het aanbod voor bedrijven aangepast. Investeer 500 euro in de productie van de documentaire Ogenschijnlijk Zorgeloos en u krijgt niet tien, maar twee kaartjes voor de feestelijke première; uw logo verschijnt op de website en de aftiteling van de documentaire én - dat is nieuw - u krijgt een communicatieadvies van ons vieren.

Geluk, verdriet, trots, ...

06 juni 2019

“Was leuk mannen!!” Die drie woorden plus twee uitroeptekens plaatste Marcel gisteravond om 22.04 uur in onze appgroep Ogenschijnlijk Zorgeloos. Een mooie samenvatting van alweer een bijzondere avond, deze keer bij Vooges Centraal. Eerst de voortgang van de crowdfundcampagne bespreken en daarna eten met regisseur Bram en cameraman Jan-Willem.

We hebben een website

24 mei 2019

Leuk zo'n idee voor een documentaire, maar hoe krijgen we het geld bij elkaar? Via crowdfunding, maar dan wel graag met een eigen website, gemaakt door Mark Webdesign. Tijdens een biertje bij Café Koops hebben we de deal met Mark rondgemaakt.

Blinde muur

11 april 2019

“Nee, iets verder uit elkaar. En Jaap, een stapje naar voren.” Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, daarom hebben we Ramon Philippo gevraagd of hij ons wilde fotograferen, voor de website en de filmposter.  

We begrijpen het, grotendeels...

09 april 2019

Champagne! Stichting Ogenschijnlijk Zorgeloos is officieel opgericht! De akte is opgesteld door Krans Notarissen en op geheel eigen wijze aan ons voorgelezen door Xander Stuijt. Bedankt Xander! We begrijpen het, grotendeels...